Monday, July 6, 2009

busan balik

busan kembali mjelma..setelah beberapa ari busan lenyap dr diri ini.
act,last wik aku pg umh auntie aku(yg aku pnggil suja).the most sporting auntie in the world.dh la sporting,baik plak tu.bkn puji sb die blnje tket nonton knsert ct,tp...jasa n pengorbanan dia terlalu byk kt aku.myb aku rapat ngn die since die x kawen lg.n dh kawen,aku plak rapat ngn anak2 dia.sara n dina..
ingt lg time aku blaja(perak n shah alam),dia slalu ajk dtg umh die.nk2 ms aku dh ade kt shah alam..bleh kata wkend je,kalu xde pape 4 dsign 4 next monday,mmg aku ke umh dia la kt sg buloh tu.main factor i went there,maya irdina @ mekcek.xtau la nape.penangan dina ni sgt hebat..aku slalu rindukan dia n mmpi psl dia.suja pon slalu gk kol aku bg dina ckp.dh dgr sura dina.,lg la bertambah rindu n x sbr2 nk tnggu wkend smbil bhrp isnin akn dtg xde crit or pape yg pnting 4 design.tp,kalu ade pape,aku blk gk umh suja.angkut lptop,btter paper skali..last2,duk umh suja btter paper tu dh jadi tmpt mekcek bkrya(conteng2,kaler2....aku pom join skali ;p)

biasenya,aku akn ke umh suja ptg jumaat.pas die blk ofis terus dia dtg amek aku.den aku akan stay sn smpai ahad.biase sbtu tu,suja akan bwk kitorg(aku,sara,dina n bibik)kuar jln2..pg la mana2.tgk muvie ke,beli brg2 ke..tp,beli brg2 tu slalu kot kalu aku pg umh die.msti ade je stok2 mknn dia beli n suh aku bwk blk.mkn kt studio rmai2 katanya.roti,megi,biskut,kopok n mcm2 la..kalu xbeli brg2 pon,die n bibik akan masak best2 bg aku bwk.nasi ayam la,laksa penang la,spaghetti la,smbal bilis la...(yg ni jd fevret rmai org kt sudio aku..minot n minan slalu tnye smbl bilis bibik tu).dh smpai studio aku ajk la pnghuni2 tetap aprtment fspu tu mkn sama2.wlaupun x byk mane,aku sonok dpt mkn ngn bdk2 studio.disebabkan slalu gak la aku bwk mknn pegi studio,pnh aritu skali studiomate aku,si amad ni dtg kt aku n tnye

"molly..nape kau baek sgt ek?slalu bwk mknn ntuk kitorg..."
aku sengih je.lam ati kembang gk dia kate aku baek.
pastu aku terus ckp kt die..

"dh makcik aku yg suh bwk mknn2 ni sume.dia kata amek ni mknn ramai2 kt studio..."

thnks suja slalu blnje n bekalkan mcm2 selama duk kt s.alam tu...bibik pon skali.slalu msk best2!
isk..sbnrya td aku nk cte psl aktiviti aku ms pegi umh suja lst wik.tp duk cte psl suja n mknn lop.jap lg aku pos len ea...


yg ni suja blnje aku,en pijri n kwn2 die lnch kt cncorde s.alam.suja dua dr kanan =)

ni la suja

me,cek n sara.cek sexy ms ni..

mek cek ms kecik2...

ni mek cek da bsr sket


No comments: